maandag 18 januari 2010

Aangekomen in Barcelona

Hallo iedereen!

Ik ben goed aangekomen in Barcelona. Gisteren omstreeks 16.30 kwamen we aan in terminal 1. Na het nemen van de bus kwamen Anaïs en ik aan op Catalunya Square. Toen namen we een taxi naar ons appartement..maar die taxi heeft ons op een verkeerd punt in de straat gedropt. Na zo'n 2 uren zoeken hebben we toch ons appartement gevonden.

Vandaag zijn we naar de supermarkt geweest. Het was niet altijd even gemakkelijk om de juiste producten te kiezen als je weinig Spaans kent.. Bv. het verschil tussen volle, halfvolle en magere melk, maar ook tussen brood en toastbrood. Jaja, ik heb nog nooit zolang gezocht naar het juiste product. Toen ik meer uitleg vroeg aan de winkelbediende moest ik blijven staan en kwam ze na 5 minuten terug met iemand die "beter" Engels sprak. Zoals je kan horen zullen we nog veel Spaans moeten oefenen..

Groetjes vanuit het regenachtige, maar warme Barcelona.

2 opmerkingen:

  1. heey

    Same here :)
    Kheb uiteindelijk de juiste melk gekozen en het verkeerde brood!

    Groetjes
    je landgenoot

    BeantwoordenVerwijderen