woensdag 31 maart 2010

último dia!

Hola a todos!

Aqui en Barcelona lo es todo. Estamos ocupados con nuestras tesis. Es soleado y disfrutamos de nuestra última semana.

Hallo iedereen!

Hier in Barcelona is alles goed. We zijn druk bezig met onze thesis. Het is hier zonnig en we genieten van onze laatste week.

Las dos últimas semanas hemos trabajado duro en nuestra tesis. Hemos hecho un "nedarbox" como un problema de la enseñanza y nuestro plan es terminado.

De laatste twee weken hebben we hard gewerkt aan onze thesis. We hebben een zwembox gemaakt als didactisch werkstuk en ook ons draaiboek is af.

Heleen (erasmusstudente Madrid) en Mirzo (mijn beste vriend van België) zijn ons komen bezoeken. Ook Anaïs en ik hebben nog nieuwe dingen ontdekt in Barcelona !! Zoals: Tibidabo (pretpark op de top van een berg), de zoo, park de cuitadella, de cathedraal van Barcelona, ...

Momenteel zijn we onze koffers aan het pakken :( Met een gemengd gevoel vertrek ik terug naar België: héél blij om mijn ouders, familie en vrienden terug te zien, maar aan de andere kant bevalt het leven mij in Barcelona wel !! Het was ook de eerste keer dat ik in een grote stad en alleen (met Anaïs) leef. Zelf koken, wassen, strijken, poetsen, eten kopen, ... jaja nu besef ik hoe goed ik het heb thuis ;)

Mijn avontuur zit erop. Ik heb ervan genoten!!

Groetjes/saludos! Isaline xx

1 opmerking:

  1. Na 3 maand weer op de Belgische bodem.

    Dankjewel voor de mooiste en meest onvergetelijke 3 maand! :-)

    SAMEN hebben we alles doorstaan! xXx

    BeantwoordenVerwijderen